Sunday, January 25, 2009

minggu yang melelahkan...


belum gik sempat nak rilex dari N9 trip terus g Kuala Trengganu ada program Zoom Malaysia Taman Tamadun Islam. Balit dari KT trus tukar flight g Sandakan for Ako Mustafa Wedding.. nang lelah... mun camera aku ya boleh kelakar dah lamak nya neriak ngan aku.."aney nyapu sampah pun pandey relax" kali ya nok di sadu camera aku ngan aku heheh :) dah la telinga aku clogged pasal tekanan udara dalam belon, dah seminggu lebih sik "pop" nya...kali sebab aku mpun selsema kali kata doctor nok diagak ku tek, cayak sik cayak dah seminggu lebih aku merasa jadik pekak.


replika "The Dome of the Rock"


bahagian dalam "The Dome of the Rock" atau dikenali juak dengan nama "Kubah As Sakhrah"


geng2 ku bergambar depan poster pak lah ng najib.. tanggar korang gaya najib ya..

time nunggu flight ke KL


sampey jak di KLIA trus ku ngambik bus ke LCCT for sandakan flight.. sampey di Sandakan Ako ngan tunangnya da nunggu mek urang di airport.. sigek jak dalam palak ku.. mauk tidor...





Berbalit kepada wedding aku d Sandakan tek, nang kelam kabut aku di polahnya, bukan hanya jadi jurukamera, juru andam bidan terjun juak aku time ako mauk bersanding time reception dinner... kenak? ya lah mak andam tek gik gago ngator pengantin pompuan lalu aku lah masang sampin c ako. Dah la time nikah Ako lupak ngembak songkok, lalu songkok aku dipakey nya.. cewahhhh rasa mauk ku tambah cas serbis ku eh... sik la ku pandey nak bercerita lebih2 pasal wedding ako tok.. tanggar jak la gambar cidak duak ya k. Balit dari Sandakan ingat tek dapat la elek2 elek.. paduhal Magz Gaya Travel dah molah rencana ngantar aku g Medan ngekot Rombongan Mempromosikan Selangor d Medan. Sampey KL lalu kelam kabut jak aku tek edit gambar key diemail rah HAI, UTUSAN, MEDIA HIBURAN, KELUARGA dan yang sama sewaktu dengannya... time dah nunjuk kol 10pm padahal sampey KL kol 2petang.. aku tok belum merasa bantal gulin ku di rumah.. adooiiii lelah eh. Sampey dirumah kak molah semua kerja ya tek da pukul 11malam. Apa lagik Pacebuk dolok dibukak.. ya lah banyak peminat bah hehehe :)


Merempit di Kota Medan

dalam perjalanan ke Brastagi




Danau Toba as seen from highest point at Pearl Of Lake Toba, Semelin Resort, Brastagi













OK palak pun da berat tido jak dolok.. esok pepagi baruk mikit nak pack kak ya terus g airport subang nak ke Medan. (penerbangan mek urang tek di taja oleh FIREFLY)
Sampay di Medan.. trus lunch kak ya check in di Grand Swiss Bel Medan. Hotel 5 Bintang. Rega bilit RM1000 semalam.. nasib bait juak di taja. Bah cukup lok sampe sitok.. crita2 di Medan kelak2 la ku nyambung.. lelah ku tok...so semua2 nok diatas ya berlaku dari 9hb -24hb Januari, dalam tempoh ya 2 hari jak ku d KL.